Jika Saya Boleh Tunjukkan Bagaimana Anda Boleh Bercinta Semula Dengan Si Dia Seperti Baru Kahwin Anda Mahu Tak ?

Cik Bunga kembali ketat, tidak berbau dan pastinya kalau Si Dia sekali terkena susah nak lupa

Apa Isunya Sebenarnya Ni ?

Selepas awal pernikahan dahulu rasa cinta berbunga-bunga terutama selepas pengalaman malam pertama. JIka boleh setiap malam nak bersama. Almaklumlah … pengantin baru.

Namun begitu selepas sudah dapat anak 3, 4, 5 hubungan cinta yang berbunga-bunga ini sudah mula hambar. Bukan benci. Bukan rasa sayang itu sudah hilang tetapi rasa cinta sudah mula hambar tidak seperti awal perkahwinan dahulu.

Semasa melakukan hubungan pun tidak secergas dahulu, janji ada je.

Kenapa ini berlaku ?

Ini kerana prestasi melakukan hubungan anda menurun akibat masalah dalaman yang melanda anda.

Masalah dalaman seperti :

  1. Vagina longgar dan gripnya hilang
  2. Keputihan

Apabila otot vagina longgar dan kurang grip maka kenikmatan maksima ketika anda bersama dengan suami tidak akan tercapai

Keputihan boleh menyebabkan...

  1. Rasa gatal,
  2. Nyeri,
  3. Rasa terbakar di bibir kemaluan,
  4. Berbau busuk,
  5. Menimbulkan rasa sakit sewaktu bersama suami.

Keputihan ini juga dipanggil Fluor Albus. Ia adalah rembesan faraj di kalangan wanita. Fluor albus pada dasarnya boleh dibahagikan kepada dua kumpulan keputihan biasa (fisiologi) dan keputihan yang tidak normal (patologi).

Biasanya keputihan fisiologi ialah keputihan yang berlaku setiap bulan. Muncul sebelum atau selepas haid atau dalam tempoh subur.

Selain dari bakteria virus, kulat atau parasit juga boleh menyebabkan jangkitan. Jangkitan ini boleh merebak dan menyebabkan keradangan ke dalam uretra dan boleh menyebabkan kesakitan apabila pesakit kencing.

Antara penyebab masalah keputihan yang dikenalpasti adalah :

  1. Faktor kebersihan yang kurang baik
  2. Kelembapan di kawasan vagina penyebab jangkitan bakteria
  3. Stress
  4. Pengambilan ubat-ubatan
  5. Pengambilan untuk jangka masa panjang boleh menyebabkan gangguan keseimbangan hormon seperti antibiotik kerana ubat mengandungi estrogen
  6. Kulat Candida Albicans
  7. Pemakaian tuala wanita yang kurang sesuai
  8. Seluar dalam yang ketat
  9. Kurang pengudaraan boleh memburukan lagi masalah keputihan
  10. Faktor pemakanan
  11. Makanan yang mempunyai kandungan gula yang tinggi

 

Tempah Sekarang

Kesan Negatif Keputihan

  • Gangguan Terhadap Hubungan Intim Bersama Pasangan
  • Jangkitan Pada Bayi Dalam Kandungan
  • Jangkitan kuman boleh merebak ke seluruh badan dan organ.
  • Boleh menjangkiti alat kelamin suami

Apa Yang Perlu Dilakukan Untuk Atasi Masalah Ini ?

  1. Jalani kehidupan yang sihat.
  2. Makan makanan yang sihat dan melakukan aktiviti sihat.
  3. Jaga kebersihan diri terutama pada bahagian miss V kita itu.
  4. Lakukan rawatan.

Macam mana nak buat rawatan ? Sebab itulah saya nak syorkan anda guna…

set ihram

 

Tempah Sekarang

Pengakuan Pengguna


set ihram

set ihram

Tempah Sekarang

Apa Sebenarnya Manja Ria V Serum ?

Manjaria V Serum adalah serum yang dihasilkan khusus untuk membantu WANITA berkahwin mengembalikan kehebatan seksnya seperti masih dara.

Bukan sahaja dapat memuaskan dirinya sendiri malah boleh memuaskan suaminya dengan nikmat kepuasan yang semaksimum ketika melakukan hubungan seks. Bukan itu sahaja malah boleh mengatasi masalah dalaman serta meningkatkan tahap kesihatan wanita.

Dihasilkan dari campuran ekstrak herba organik terpilih dari dari negara seperti Malaysia, Indonesia, Arab Saudi, India dan Afrika. Bahan utamanya adalah MANJAKANI dan memiliki aroma Strawberi.

Bahan-bahan terpilih ini diproses menggunakan teknik pengilangan moden di Malaysia mengikut garis Good Manufacturing Practices (GMP), Halal, Bersih dan Selamat malah lulus KKM.


set ihram set ihram set ihram

Kegunaan & Fungsi Manjaria V Serum

  • MENEGANGKAN otot vagina
  • MENGECUTKAN tisu vagina
  • Merawat KEGATALAN miss v
  • Merawat KEPUTIHAN
  • Mencegah bau yg x menyenangkan
  • Menjadikan Miss V lebih GRIP dan SENSITIF
  • Menghilangkan masalah KENTUT FARAJ
  • Menegangkan PAYUDARA
  • Amat sesuai dipakai sebelum bersama
  • Amat sesuai utk wanita selepas melahirkan anak
  • Amat sesuai utk wanita yg kerap melakukan hubungan intim

 

Kandungan Manjaria V Serum

Air - Penggunaan air sangat penting dan air yang digunakan adalah air yang bersih. set ihram

Carbapol Ultrez - Sejenis polimer yang banyak digunakan dalam produk penjagaan kesihatan bagi membunuh kuman luaran dan melembapkan kulit. set ihram

Manjakani - Sebagai perapat kepada Cik Bunga isteri.set ihram

EDTA - EDTA bekerja sebagai pengawet, pengatur dan stabilizer. set ihram

Bagaimana Nak Guna ?

  • Manjaria V Serum adalah serum yang sangat mudah digunakan.
  • Hanya calit-calit kemudian boleh terus "on" dengan encik suami. Jangan risau kandungan bahan semuanya adalah selamat dan organik.
  • Bahan utamanya adalah Manjakani dan tiada bahan kimia berbahaya.
  • Selamat jika tertelan. Nak cium cik bunga pun sangat selesa dan memberahikan.
  • Picit dan sapu keliling Payudara setiap kali selepas mandi

*Manjaria V Serum datang dalam bentuk botol airless pump (10 gram). Dijangka bertahan selama 1 hingga 2 bulan. Ianya amat harum dan beraroma strawberi.

Bagaimana Untuk Dapatkan Manjaria V Serum Dengan Segera ?

Caranya sangat mudah. Tak perlulah susah payah pergi cari di kedai-kedai atau farmasi. Terus dapatkan dari laman ini sahaja. Klik je butang tempahan tu.

” Anda kena ingat masalah dalaman anda bukan masalah kecil kerana ia boleh memberi kesan negatif terhadap hubungan seks dengan pasangan anda. Jadi usahlah terlalu berkira sangat dengan wang. Saya pasti memiliki nikmat seks sebanar tiada nilainya ”

set ihram set ihram
Tempah Sekarang

Sebarang masalah,
sila SMS/Whatsapp 012-2478394

Janganlah Tunggu Lagi... Rawat Segera

Kalau ada masalah jangan malu untuk cari penyelesaiannya. Makin lama disimpan masalah tu makin parah jadinya nanti. Jadi klik butang tempahan tu sekarang.



Tapiii....kalau dah bergetah balik...alangkah baiknya kalau cik suami jugak sama bergetah ummmph

Cik Bunga dah kembali ketat, si burung mesti jugak nak tegapkan?

Mari kami kongsikan

Bayangkan semangat dah berkobar-kobar untuk bersama. Dah pakai minyak wangi dah pakai baju seksi meksi dah makeup macam artis tinggal nak "ON" aje tau.

Cik suami pon mata terbeliak melihat kita yang dah ready macam honey moon. Apa lagi kena terkam la kiter nih. Saat diterkam dah macam setahun cik suami tak dapat hokay!! Maklumler lihat kita macam bidadari yang seksi nih.

Manjaria jadikan kita lebih berahi saat kita dibelai oleh cik suami. Habis kita di jamah satu badan. Kita pon dah syokkk abiss nih. Bila enjin masing2 dah panas cik suami pon dah naik geram apa lagi cik burung pon cuba menyelinap masuk ke cik bunga kita.

Satuuuu...duaaa... tigaaa....empatttt ..llliiiiiiiimaaaa....cik burung dah muntah dah!!! Dah cik bunga terpinga-pinga tau dibuatnya belum kemut lagi tu..kalau kemut mahu dua kali tusuk aje kot.

Kenapa ini berlaku ?

set ihram

Antara punca yang menjadi cik burung hilang kawalan daya dah tak macam dulu-dulu

  • Cepat geli dan ngilu pada cik burung sensiviti sangat
  • Tekanan kerja rumah dan stress keadaan ekonomi semasa
  • Pancutan disebabkan oleh keinginan dan ghairah seks yang terlampau tinggi sampai tidak dapat menahan lagi.
  • Hormon-hormon yang tidak seimbang iaitu yang mengawal keinginan seks dari ghairah dan pancutan mengakibatkan mudah untuk klimaks.

Mari kami beri solusi

set ihram

Gambira Serum yang didatangkan khas bersama-sama dengan Manjaria V Serum

Amat sesuai sekali digandingkan dan digunakan bersama-sama

Ia adalah serum yang bertugas membantu si suami mendayung lebih dari 30 minit tanpa pancut.

Diadun juga dengan ramuan herba tradisional dan diproses melalui teknologi nano dan selamat untuk digunakan serta mempunyai kelulusan KKM


Nak tahu lebih lanjut?

Gambira Serum

Jom kita bertindak untuk kebaikan rumahtangga kita